tisdag 26 juni 2012

Jag har en bebis-sjuk man här hemma!!

Idag var vi hos min syster som fick barn för 8dagar sedan, Thilda ni vet! Det kan ni väl knappast ha missat!!
Hur som så tog ju jag tösen direkt när vi kom dit, jag menar, det är en så söt, fin, snäll och underbar flicka så man kan inte hålla fingrarna borta!!
Efter ett tag så kom Jimmy till mig.... Han sitter och stenglor på mig och Thilda och säger sen: "Får jag känna lite på henne" jag lämnade över Thilda till honom. Han sitter då där och får ett sånt där leende som man gör när man håller en fantastisk bebis...
Jag tittar till på honom och säger: "Lite sugen eller?"
Och jag höll på att ramla ur soffan, för hans svar var: "Ja, det är jag väl alltid!"
Gaaaaalenskap! Nu när vårt liv börjat reda upp sig och barnen börjar bli stora så kan man ju inte skaffa en till. Inte när allt går så bra.
Jag brukar skämta om att mina tre barn är ett väldigt bra preventivmedel,det säger jag såklart med en glimt i ögat. Jag lever för mina barn och älskar dom högt. Men missförstå mig rätt, det kan ofta vara väldigt kämpigt!
Jag tror inte Jimmy ska få gosa mer med Thilda, han får för sig så knasiga saker!
Kanske borde lämna honom ensam med barnen en helg, med regn ute så dom måste hålla sig inne.... Nä, det vore elakt! Han kan ju inte rå för hur han känner, min älskade Jimmy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar