fredag 29 juni 2012

Klockan är 19 och alla barn har åkt till sina familjer.... Det känns så konstigt... Om jag vill så kan jag bara gå ut nu, inte oroa mig för barnen då jag vet att dom är i tryggt förvar!
Det är nåt nytt för mig... men jag välkomnar det med öppna armar.
På schemat idag står det god mat, bara jag och Jimmy, se blir det nog lite vin på det... och kanske går vi ut på nån promenad. Om det regnar så sitter vi helt enkelt inne och njuter av att bara vara vi, även det är nåt nytt för oss.

Barnen såg verkligen fram emot att få åka till sina familjer, inga ledsna miner alls! Det känns fantastiskt, allt går så mycket lättare då. Jag tyckte det kändes lite jobbigt, men höll god min.
För är det nåt jag kan så är et att sätta på mig det där leendet och spela väl.

Men det här kommer bli bra, det vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar