fredag 15 juni 2012

Sådär ja, nu har vi varit på Hampus först skolavslutning.
Började fundera på när jag sist var på en skolavslutning på Vimarskolan, och om jag inte är helt fel ute så var det 12år sedan, alltså när jag själv slutade 9:an.
Men kan det verkligen vara 12år sedan??! Jag minns det ju som igår... Jag och Jimmy hade bara varit ett par i några månader. När jag klev ut ur byggnaden så stod Jimmy med mina föräldrar utanför och gav mig en röd ros... Som sagt, jag minns det som igår.
Tänk, nu sitter jag här, har tre egna barn varav ett av dom går på "min" skola, är gift och bor i hus... Allt med samma man som jag då föll handlöst för... om man bara hade vetat det då. Jag hoppades såklart på att det skulle bli så... men resan hit har varit lång, jag tror inte att någon ens kan ana allt vi gått igenom.
Det finns saker jag skulle gjort annorlunda, men inget jag kan påverka nu.
Så jag gör som jag hittills gjort, jag förlitar mig på ödet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar