måndag 18 juni 2012

Jag skyller på åldern.

Idag kollade jag på Ellen DeGeners (osäker på stavningen, men ni vet vad jag menar).
Där var det med en liten kille som heter Justin Bieber (osäker på stavningen även där, men ni ungdomar vet vem jag menar). Detta är en kille jag helt missat... det kan vara så att jag faktiskt hört hans låt på radion, men inget som direkt etsat sig fast i hjärnan... Men denna kille är ju tydligen superhet!! Musikmässigt alltså, och många tjejer tycker det tydligen när det gäller utseendet med. Jag kan inte påstå att jag håller med i varken låten eller hans utseende...
Då började jag fundera, denna kille kan man kanske jämföra med Bakstreet boys. Eller Boyzone. När jag tänkte detta kom jag att tänka på en annan sak... Jag börjar bli gammal! Hur många ungdomar idag vet egentligen vem dom är?! Typ ingen!
Bara att inse det... jag blir äldre, precis som alla andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar