fredag 22 juni 2012

Idag är det midsommar... och än så länge kan man inte klaga på vädret! Sol, varmt... Sommar!

Vår midsommar är smått uppdelad. Vi ska börja med att Jimmys bror och hans familj kommer hit på kaffe, kul ju!!
Sen blir et att gå till mina föräldrar, Thilda är där och då måste jag ju dit. Gos med lilla hjärtat ska det bli, och dessutom så ska hon få ett paket! Det där med att köpa saker eller kläder till en liten tös är inte det lättaste... Problemet är inte att hitta nåt, det är snarare svårt att inte köpa för mycket...
Sen blir det vidare ner till hagen där vi ska dansa runt stången och ha ett litet firande.
Efter det blir det tillbaka till mina föräldrar för att inta midsommar mat. Hur bra dag som helst ju!!

Hoppas ni kommer få en lika trevlig midsommar som jag vet att jag kommer få!

1 kommentar:

  1. Det låter som en helt underbar dag.precis så underbar som vår blev.kram madde

    SvaraRadera