torsdag 7 juni 2012

Har en fullspäckad dag framför mig... Först blir det samtal, på tiden! Har inte varit på samtal sen en månad eller mer tillbaka. Har mycket nu som måste ut, och jag hoppas jag kommer må bättre när jag väl får prata om allt. Jimmy har tydligen reagerat på att jag inte är mig själv igen... Inget bra tecken... Det och alla minnesluckor tyder på att jag går bakåt i min tillfrisknade. Så det måste det tas tag i.

Sen måste jag till arbetsförmedlingen. Ett helt meningslöst besök enligt mig, ska bara säga att jag fortfarande är inskriven på bryggan... Och det går inte ta genom telefonen. Och man blir ju så sugen p att gå dit, en evighets väntan är vad jag har att se fram emot.

Efter det så är det dags för scrapbookingen. Ska fixa det sista till min systers bebis som kan komma nu vilken dag som.

På tal om bebis, snacka om att jag längtar efter min systers bebis, jag vet redan nu att jag kommer bli galet förälskad i den! Och nu kan den komma vilken dag som... BF är satt den 24, men man vet ju aldrig. Jag hoppas bara att hon slipper gå över, hennes rygg klarar nog inte av det :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar