söndag 17 juni 2012

Sömn.. överreklarmerat eller?

Jag vet inte vad det flugit i Wille.... varje dag vaknar han innan fem och är redo att gå upp. Behöver jag säga att det är väldigt träligt för hans mamma och pappa?
Idag gjorde vi misstaget att ligga kvar i sängen och det resulterade i en trasig dator, förstörd kattmat och mjölk över golvet. Så nu vet vi det, fick lära oss den hårda vägen.
Och jag vet inte vad jag ska ta mig till... Barnen är verkligen överdjävliga idag... och igår!
Man kan ju tycka att med så lite sömn så bör dom vara lite lugna eftersom orken inte finns där, men nej! Det är bara att fråga mina föräldrar som var här igår.
Idag har jag ju visserligen Jimmy hemma, han ska jobba natt... men ändå.
Gråten är tyvärr inte långt borta idag.

2 kommentarer:

  1. låter inte kul.om inte alvin får gå och lägga sej i tid utan vara uppe lite längre då är han på ett för jäkla humör.så det har vi lärt oss att försöka hålla samma tid varje dag kram madde

    SvaraRadera
  2. Julia och Hampus är precis lika dana... Där gäller det att hålla på rutinerna. Jag är visserligen lika dan, avviker nåt från mina rutiner och planer så blir det jätte jobbigt, detta kom i samband med min depression. Skumt det där.
    Kram kram.

    SvaraRadera