lördag 2 juni 2012

Igår fick vi besök... Jimmys bror och hans barn kom på besök! Huset är fullt av ungar och jag älskar det!!! . Jag har verkligen saknat Kimmys barn och jag har inte mått så bra på sista tiden, så att dom kom var som  skänk från ovan, så bra som jag mår nu har jag inte gjort på lång tid.
Jag vet inte om dom stannar en natt till, men jag hoppas det.
Och det märks på Jimmy att han saknat sin bror, det märker man väl. Det är verkligen roligt att se dom två ihop, det spelar ingen roll hur lång tid det gått sen dom träffats men när dom väl är i samma rum så är det som att tiden stått stilla...

Och idag är vi lite busiga... Jag är själv med Hampus, Wille Leo och Julia. Kimmy Jimmy och Meja är och köper frukost... Men.... Vi som är hemma äter glass till frukost redan nu.... Man måste få vara lite busig ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar