onsdag 20 juni 2012

Lilla Thilda ♥

 En av få bilder där tösabiten faktiskt har öppna ögon!
 Lilla sömntutan.

Här har vi då den omtalade flickan! Thilda ♥ Jag hoppas få mycket tid med denna tjej, för finns det nåt här i livet som jag ångrar så är det att jag var på tok för lite med Thim när han var nyfödd. Anledningen var att jag helt enkelt var rädd för honom. Jag hade aldrig träffat en så liten bebis förr så han skrämde mig faktiskt lite. Nu kan jag njuta på ett annat sätt av Thilda, jag har ju tre egna barn nu så man vågar ju lite mer nu, hon skrämmer mig liksom inte på samma sätt som hon skulle gjort för 5år sedan.
Nu när jag känner mig mer orädd för Thilda och kan njuta av att hon kommit, efter så otroligt lång väntan och så kan jag även umgås med Thim, två flugor i en smäll. För det finns två saker jag vill här i livet, vara den bästa mamma jag kan för mina barn. Och den bästa moster jag kan för mina syskonbarn.
En ganska bra sak att leva efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar