fredag 1 juni 2012

Ja men det var ju ett roligt väder att vakna till! Som det ser ut så lär det inte bli speciellt varmt dom närmaste dagarna heller... Klag, klag, klag! Att man aldrig kan vara nöjd.

Trött som tusan är jag dessutom, ögonen vill bara trilla ihop... Och det var samma sak igår, somnade på soffan vid 20 och där sov jag tills Jimmy sa till mig att gå in och lägga mig i sängen. Och ändå är jag så trött idag, was!?

Har för övrigt fastnat för ett ord... Är man som jag och följer massa serier så är detta tyvärr lätt, att fastna för ett ord alltså.
Mitt ord är: BAZINGA!!!
Hur använder man sig av ett sånt ord kan man ju undra... Men det kan d använda om du dragit ett skämt, bazinga står då för: fattar du!!
Man kan även bara använda det för att förstärka nåt som hänt.
Svårt att förklara hur man använder ordet, ni får helt enkelt prova er fram... När ni använder det rätt så märker ni det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar