lördag 9 juni 2012

Inatt hände det nåt som är helt nytt för mig... Jimmy jobbade natt och jag var ensam med alla barn. Detta kan verka bagatell i mångas ögon men för mig är det stort.
Det är nämligen så att jag har aldrig i hela mitt liv varit ensam med barnen över en natt. Otroligt va!? Jag har alltid haft Jimmy hemma...
Jimmy kommer jobba natt ganska ofta, och då är det meningen att jag ska klara mig själv.
Och helt otroligt, men jag överlevde... och barnen med.
Jag blev ju visserligen tvungen att ändra om lite i medicinerna, byta tid och lite sånt. Men det funkade ganska bra. Sov ganska dåligt inatt men om det berodde på medicinen eller att jag var ensam vet jag ju inte.
Men nu är det gjort. Om det kommer bli samma sak inatt et jag inte än, men jag blir inte förvånad.

Nu gäller det att hålla barnen sysselsatta och lugna så Jimmy får sova i fred. Hoppas verkligen det blir fint väder för då kan jag skicka ut barnen på gården.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar