onsdag 13 juni 2012

Jag har ett litet bekymmer....  Jag saknar någon, något som jag inte gillar men det är är ändå en välkommen vän när det dyker upp. Den hjälper mig att veta att står rätt till....
Förra gången vännen kom på besök betedde den sig lite underligt, den var inte sitt vanliga jag.... När vännen var borta igen så tänkte jag inte mycket mer på det.
Nu skulle min vän kommit för 11dagar sedan, men inte ett spår.... Känner mig lite orolig, men bara lite.

Nu är det alltså min mens jag pratar om. Den är borta! Puts väck så där bara!
Bör jag oroa mig? Eller ska jag bara vänta?
När det kommer till graviditet så tror jag inte det heller, jag mår så otroligt dåligt när jag är gravid och det gör jag inte nu.
Jag är visserligen inte skyddad (tål knappt inga saker och det blev lättare att köra med regnrock).
Så skyddsrock är allt vi använt... har dessutom inte sett att nån av dom gått sönder. Hållbara rackare det där....

Men som sagt, ska jag vänta? Ska jag ringa mvc? Vad gör man?

2 kommentarer:

  1. Mår man dåligt psykiskt så kan det mycket väl påverka mensen. Har du haft så förut? Är du orolig, ring MVC. Kanske nån ny medicin som du har fått kan påverka menscyklen. Att gå och vara orolig hjälper absolut inte till men det är ju precis det man gör. Tänker och funderar, tänk om,tänk ifall, vad gör vi då mm.

    Hoppas det löser sig till de Ni vill.

    SvaraRadera
  2. Så sant... men den har alltid kommit så gott som på samma klockslag innan... Jag tror ingen av medicinerna är den skyldiga, då tror jag mer på psyket. Och sen att man går och oroar sig hjälper ju som inte, tvärtom.
    Jag avvaktar över helgen med och sen ringer MVC om min "vän" inte kommit ;-)

    SvaraRadera