torsdag 21 juni 2012

Jag tror på denna dag....

Allt gick som smort, till en början alla fall!
Julia fick spelet när det var dags att gå till dagis... Så trött an blir! Jag hade gärna haft dom hemma, men eftersom Jimmy har jobbar inatt så känns det smidigare att ha dom på dagis så Jimmy får sova. Tack och lov så gäller det ju inte så många timmar och sen tar vi helg
.
Det här att Jimmy jobbar natt passar faktiskt mig och barnen perfekt! Vi hinner umgås mer, barnen slipper gå så långa dagar på dagis och Jimmy trivs med att få jobba på natten, han är en riktig nattuggla den mannen!

Snart ska jag och Hampus gå till stan, klippning står först på schemat, ska bli så jäkla skönt att få hjälp med håret! Ser ut som hej kom och hjälp mig i skatten vilket känns skit! Men jag vet inte hur ska klippa mig än... kort page kanske? För jag vill ju inte klippa av för mycket då jag håller på att spara ut för att få lite längre hår. Men det gäller ju att klippa det lite då och då så inte håret ser för hemskt och nött ut.
Sen blir det självklart att jag måste färga håret och det få bli svart.
Det ska bli riktigt spännande att se resultatet.
Självklart kommer före och efter bilder när det är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar