lördag 2 juni 2012

Trött!!! Sov väldigt bra inatt men är ändå sket slut.
Nu har vi 5 barn i huset och det märks... på ett positivt sätt! Innan jag och Jimmy fick första barnet så sa vi att vi ville ha 6barn... men jag tror nog jag nöjer mig med tre.
Det är inte jobbigt och det är väldigt mysigt, men jag känner att tiden inte vill räcka till riktigt. Man hinner inte ge alla barn den tid man önskar att man kunde.
Leo är ju 4år men kommer otroligt bra överens med Hampus. Just nu sitter dom framför datorn och kollar klipp, mysungar!
Meja och Wille springer runt bordet och leker med bilar.
Alla kommer så otroligt bra överens!! Inget bråk alls, helt underbart.
Vi måste verkligen skärpa till oss när det gäller att hälsa på... När det går så lång tid mellan gångerna så missar man så mycket.

2 kommentarer:

  1. Det låter bra tycker jag.hälsa från alvin.kram,madde

    SvaraRadera
  2. Ja det gäller er med Madde! Vi måste träffas oftare, går på tok för lång tid mellan tillfällena.
    Kram på dig vännen.

    SvaraRadera