tisdag 25 september 2012

Alltså, åh!
Jimmy skulle sätta sig och betala lite räkningar. Sagt och gjort... förutom att ungarna har tagi hans bankdosa så nu är den låst! Bara sådär!
Han fick ju skaffa en ny bara några veckor sedan, då var det min tur att trycka fel....
Men om man tänker efter... det kan ju vara jag och inte barnen... Seriöst alltså!
Jag mins ju inte att jag tryckte sönder den förra... så vem vet.... Skrämmande tanke!

Har för övrigt var på långpromenad idag, i Gullringen rättare sagt. Riktigt trevligt trevligt, och roligt sällskap.
Gick över en sjukt hög bro med, tusan alltså så häftigt! Fast om jag ska vara ärligt så var jag inte vidare katig när vi gick där... halvsprang, höll för ögonen och skrek... Pinsamt! Men snacka om adrenalin chock!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar