lördag 15 september 2012

Kan man bli annat än trött??!!!

Varför är det som så att jag och Jimmy inte bara kan få ha flyt?
Jag menar, jag var på rätt väg när det gällde mitt tillfrisknande. Jimmy har jobb han älskar. Jag kan ta hand om barn och hus själv. Alla i familjerna var/är sams. Allt kändes så bra! Ni vet, när man känner att man har ett sju jäkla bra flyt! Så kände jag, underbart är ordet som bäst beskriver den perioden eller vad man ska kalla det.
Men som det alltid blir när vi har flyt, pang! Bom! Smack!
Så var flytet över... borta. Gone!

Nu vet inte jag om vårt flyt faktiskt är över... men med vår "tur" så är det säkert så. Verkar jag bitter? skulle tro det ja.
Och som jag och Jimmy kämpat för att vi ska få leva ett bra liv,  jobb, familjen (hela menar jag då), vänner, oss!
Det ända som verkar funka helt är oss... och min familj.
På tal om det, min syster kom till mig i veckan. Det blev en kort träff, men hon fick sagt det hon ville säga. Det var en stor sked med ärlighet. Det är en av många egenskaper som jag älskar hos min syster, hon säger vad hon tycker, och hon bäddar inte in det. Det kan göra lite ont först, men låter man det sjunka in lite då och då så ser man ju, hon har rätt. Jag älskar verkligen min syster (och självklart lillebror, mor och far) massor! Men det är nåt speciellt med henne, min syster, hon vet på nåt övernaturligt sätt när hon behövs. Hon kommer som en virvel vind, river upp för att sen laga. Jag är glad över att jag har henne, sen får hon ju ett stort pluss i kanten med tanke på hur otroligt underbara barn hon har ♥ Jag älskar verkligen att vara moster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar