söndag 2 september 2012

Fick hem ett papper nu i veckan.

Det var Hampus schema! Det kändes väldigt konstigt måste jag säga att få hem det.
Inte konstigt för att vi fick ett schema, det är mer den där känslan av att han går nu i skolan, har lektioner... går seriöst i skolan nu!
Jag vet inte riktigt vad som hände... Han föddes ju nyss.. eller?
Måste erkänna att det känns jobbigt, min lilla kille är inte längre en bebis, han är stor!
Men tack och lov såär han inre som många andra barn, kan ju inte ge mamma en kran,,, Pinsamt!!
Tack och lov så är inget av mina barn så... än...! Men man ska inte säga för mycket...

Här bjuder jag er bilden som fick klumpen i magen växa. Men med en otroligt massa stolthet!



Hampus vill såklart visa upp vad han har gjort för fint!


Och här har vi då pappret som gav mig väldigt nånga och konstiga känslor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar