måndag 10 september 2012

Måste ju berätta om vår "lediga" helg!
Vi tog det faktiskt lugnt denna gång. På fredagen grillade och så på film,
På  lördagen tog vi sovmorgon, den behövdes!
Sen blev vi bjudna på fika hemma hos Krister Och Lisa! Där blev vi sittandes länge.
Det var nästan lite otäckt, Lisa och jag har väldigt mycket gemensamt nu... Det riktigt otäcka var att vi slutade meningarna åt varandra! Men det var så sköt att prata med någon som faktiskt vet hur man mår!
Tack Lisa. Måste träffas snart igen ♥

Söndan med ja... Jimmy jobbade och jag var hemma och hade det  tråkigt,

Idag är det måndag. Har precis lämnat dom små till dagis och den stora gick precis till skolan
Och här sitter då jag... och mår skit!
Jag undrar ur länge till man ska behöva stå ut. Att jag inte gett upp ännu beror på barnen , Jimmy och min familj,

Nu ska jag försöka få i mig medicinerna och lite frukost. Känner inte alls för att äta idag, men äter jag inte så blir jag så otroligt iillamånde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar