torsdag 27 september 2012

Har visst fått in en virrvelvind (stavas det så??) i huvudet!

Det är så otroligt mycket att hålla koll på nu.
Fritidstider, dagis tider, möten, inte bara ett utan två, "överlämning" av barn, och någon stans där ska allt annat göras...ja ni vet, städa, tvätta, laga mat... Jo men ni vet, ni är ju inte helt ovetandes av hur livet funkar.

Men jag ser faktiskt fram emot en del. Idag åker julia till sin kontaktfamilj och sover över till imorgon. Så idag har vi chansen att hitta på något med bara pojkarna.
Och imorgon när Julia kommer hem så åker pojkarna till sin kontaktfamilj och sover där till på söndag. Så då har vi chansen att hitta på nåt med Julia. Planering!

Men jag har två möten som är imorgon, och jag vet inte vad jag tycker om dom... Det ena är med familjeteamet och soc, uppföljning av hur det känns för oss med familjerna, om vi tycker det funkar, berätta om nåt inte är bra (nu finns det ju som tur va bara positivt att säga, tack och lov). Jag vet inte varför men det känns jobbigt, men det är väl så helt enkelt,
Det andra är ett lie annorlunda möte. Jag ska in med min kontaktperson från Bryggan till västervik. Vi ska åka dit bara för att va där, ta en fika och prata. Detta möte känner jag mig inte orolig över, jag känner mig väldigt trygg med henne, så det kommer nog bli riktigt trevligt!

Nä, dags att sätta fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar