torsdag 27 september 2012

Annorlunda...

Ikväll är det lite konstigt här hemma, och kommer vara ända tills på söndag kväll.
Julia är idag hos sin kontaktfamilj och kommer hem imorgon. Pojkarna åker när Julia kommer ungefär, och stannar borta till söndag.

Men jag gillar detta. Idag har vi haft mys med grabbarna. Hämtmat framför tv;n, godis och bara tagit det lugnt.
Imorgon ska vi ta med Julia och äta ute någon stanns, och på lördag åker vi till Västervik en sväng.
(det är mycket möjligt att jag redan berättat det för er i tidigare inlägg. ber i såna fall om ursäkt för det, men jag har lite svårt att komma ihåg vad jag skriver. Och jag är för lat för att kolla efter...)

Nu ska jag snart småslummra på soffan. Har inte haft tid att vila mig alls idag... allt har bara gått i ett. Och jag är ganska säker på att resten av veckan kommer se lika dan ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar