fredag 21 september 2012

Imorgon vankas det dop! Den underbaraste Thilda ska döpas. Jisses vad jag gillar den tösen, helt underbar på alla sätt ♥
Idag ska mamma följa med mig ner till stan så jag ska köpa dop present. Jag vet vad jag ska köpa redan, men inte hur det ska se ut.
Och som en skänk från ovan så fick Jimmy byta skift, så han kan följa med, på dopet alltså! Jag hade ju åkt med alla barn själv, det var ju det som var tanken, men nu slapp jag det. Kanske kan jag då få tid att sitta ner och faktiskt se bitar av dopet.... vilket jag vet att jag inte hade fått om han inte var med.

Annars då? Jo men det känns ganska okej. Känns som en hel del tyngd på axlarna har släppt i och med att jag nu har bestämt mig, är det inläggning som går åt så gör jag det. Jag vet som sagt inte när, det ska passa med annat med, och jag har inte pratat med någon läkare ännu om att jag går med på det.
Jag tror det är som så att jag drar ut på det in i det sista bara för att!
Och det är precis detta jag menar!! Jag är så medveten om vad jag gör och inte... som nu, jag är medveten om att jag drar ut på det... men jag kan liksom inte stoppa det eller vad an ska säga....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar