tisdag 25 september 2012

Jag sover mig igenom dagarna,,,

Äntligen har vi skaffat oss en stor och fin soffa! Är så otroligt nöjd över den!! Jippiiiii!

Dagen i dag har gått bra... jag har sovit mig igenom den. Jag har märkt att det bästa sättet för att få slippa mig själv en stund är att sova. Med all medicin i kroppen blir man trött av....
Så sjukt tragiskt!
Jag undrar om jag ens ska förvänta mig att bli "frisk" igen... jag tror inte det. Vissa mediciner kommer jag få äta för rästen av livet .
Men det är det värt, både jag och Jimmy har pratat mycket hur vårt liv hade sett ut nu... och det låter hemskt, men tyvärr sant... jag hade inte funnits kvar i livet,,, det är otäck att ens tänka på det.
Tankarna finns visserligen kvar, med dom skulle jag aldrig "lyda" längre.
Jag har för mycket att leva för ♥

2 kommentarer:

  1. De tankarna hoppas jag aldrig att du lyder.för det är som du säger du har mycket att leva för,och vi är väldigt många som skulle bli mycket ledsna då.speciellt vi i åseda.många kramar till dej och du och familjen är med oss i våra tankar i helgen när du vet vad händer.

    SvaraRadera
  2. Det är ingen risk att det kommer hända, det lovar jag dig!
    Jag ser det som en svaghet att bara ge upp allt, modig är man om man orkar ta striden, och det är precis det jag ska göra.

    SvaraRadera