fredag 21 september 2012

Ikväll har jag verkligen haft kvalitetstid med alla min barn.
Först ut var Hampus, vi köpte dop-present till underbaraste Thilda.
Sen skulle jag välja ut vad jag ska ha på mig imorgon... Då kom Julia och hon tyckte att hon kunde fixa det. Sagt och gjort, hon klarade det!!
Sen letade hon fram kläder som påminner om mina... vi kommer med andra ord klä oss ganska lika imorgon, men jag bjuder på det. Julia är så stolt över att HON fick välja kläder till både mig och till sig själv.. Hon börjar bli stor nu... och jag ÄLSKAR det! Mysigt med bebisar såklart, det är en helt underbar tid.
Men det har sin charm med "stora" barn med, bara det där att se en film ihop och sen prata om filmen. Eller som Julia, min lilla hemhjälp, när hon är det det humöret alltså...!
Och så Wille... min mysiga lilla pojke.. Vi låg på soffan tillsammans och gosade. Kramar, pussar och leenden, underbart!
Så ikväll må jag ganska bra! Jag är långt ifrån klar i huvudet, det känns mindre bra, men jag tror inte barnen reagerar direkt på det.... eller jo, det gör dom ju... barn ser och hör allt och känner av allt.

Men summam av detta inlägg är att jag är en bra mamma!
Jag har egentid med var och en när det behövs. Jag ser mina barn. Jag växer med dom och utvecklas varje dag,

Att få barn för mig är äkta kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar