måndag 17 september 2012

Det står liksom stilla....

I huvudet alltså... det är så mycket som snurrar så det vänder och blir noll.
Har ni varit med om det någon gång? Jag hoppas inte det... inte roligt ska jag säga er.
Det som snurrar i huvudet är mycket, Jimmy, barnen, jag, framtiden, nutid, saker som har hänt, inte hänt... ALLT med andra ord.
I det långa hela så vet jag att det löser sig, och det är inget som "hänt" direkt. Orkar inte gå in på vad som händer heller... skulle bli så himla tråkig läsning för er, så jag besvarar er det. Varsågoda!

Men jag irriterar mig av bara faan på allt!
Kan någon snäll själ slänga till mig ett väldigt halkigt bananskal så glidet kan fortsätta för oss? Innan det slutar alltså vore bra.

Nu ni som läser och undrar vad som händer. Om ni vill veta så finns det två alternativ:
Fråga, det värsta som kan hända är att jag inte berättar för er.
Vänta och se om jag skriver om det någon gång i framtiden på bloggen.

Tänker ju liksom inte gå in på superprivata saker när jag inte ens vet vem som läser. Och joooo, jag har så pass många läsare dagligen så jag måste hålla saker och ting lite hemligt. Inte rätt mot varken Jimmy eller barnen att hänga ut dom för vida världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar