tisdag 18 september 2012

Hej och hå!

Idag är jag trött. Så trött att jag somnade på soffan mitt i ungarnas lek... då är det illa...
Alltså, mina barn är inte tysta... dom är verkligen inte lugna!

Imorgon hoppas jag verkligen dom gör av med lite energi. Julia och William har gympa på dagis, och Hampus har simskola. Det där med simskola tycker jag är så jäkla bra att dom börjat med igen! Det fanns ju på min tid, när jag var som Hampus, men sen togs det bort har jag förstått. Men inte längre som sagt.
Bra, mycket bra!
Fick även veta att barnen har nu för tiden ett vegetariskt alternativ och två rätter med mat att välja emellan.
Det fanns inte på min tid... Vilket var jäkligt dumt...
Ja, jäklar.. det låter ju som att jag är jätte gammal när jag sitter här och berättar hur det var på min tid.
Läget är som så att det helt enkelt inte var så länge sen jag var i Hampus ålder... typ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar