måndag 17 september 2012

Morgon nummer två, den nya medicinen.
Fortfarande inte klok på detta!! Sover lika illa, vaknar lika lätt och pricken över i... lika trött på morgonen och svårt att ta mig ur sängen. Och idag är det dessutom två veckor sedan jag började med den så idag ska jag typ sluta eller?!
Men det funkar ju inte, man får ju inte!
Jag vet vad som behöver göras, antingen ringa psyk här i stan och fråga dom vad jag ska göra. Men jag vet att dom kommer säga att jag ska ringa psyk i västervik. I västervik kommer dom säga att jag måste komma dit och träffa läkare, för dom kan inte hjälpa över telefon. Åker jag dit så kommer dom tjata om inläggning.
Så i min lilla värld finns det bara en två saker att göra:
Trappa ner p medicinen själ och se vad som händer (inte ett bra alternativ, och detta skulle jag antagligen inte välja).
Eller så äter jag på som vanligt och hoppas på att nåt ska ske.
Blir nog alternativ nummer tre, enklaste utvägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar