lördag 22 september 2012

Idag var det dags för Thilda att döpas.
Dom kom in i kyrkan och lilla gobiten var så vaken och ville se allt!
När dom skulle blöta ner hennes hår så sa hon inte ljud, så duktig ♥
Efteråt blev et middag hos Vickan och Nicke. Otroligt fina och goda smörgåstårtor,
Dom gjorde ni för jäkla bra! Smakade underbart, och dom var ju så fina!!
Tråkigt nog så fick jag inte chansen att gosa med lill ♥, men det dyker upp fler tillfällen!

Men på tal m annat... jag är säker på att jag håller på att blir galen.... och det känns för jävligt ska ni veta. Satt i bilen på väg hem, plötsligt ser jag ett djur... det var en blandning av groda och padda! Jag skrek till min mamma att hon inte får kör över den!
Nu kommer det läskiga: Varken min mamma, Jimmy eller nåt av alla barnen såg det jag såg.
Det konstiga är att det brukar komma på kvällen... inte vid den tiden.
Men som med allt annat kan jag ju inte styra över vad som rör sig i huvudet.
Egentligen så vill sjukhuset att jag kommer direkt när detta händer, men jag kan ju liksom inte lämna huset,  vem tar hand om barnen? Jimmy jobbar ju. så jag kan inte ta ledigt hux flux!
Äh, jag orkar inte skriva mer.

Tjing!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar