lördag 15 september 2012

Lördag... känns inte som det... Jimmy har jobbat inatt och ligger nu och sover för fullt.Wille och Julia gör allt som dom inte får göra, såklart. Och Hampus sitter vid datorn som han gör vanligtvis.

Och jag... ja jag vet inte. Försöker att inte tänka och känns för mycket. Det tjänar ju inget till om man säger så!
Läkaren igår sa att jag skulle öka på den nya medicinen, men de har jag inte gjort. Men det finns en väldigt bra anledning till detta, det funkar inte.
Den gör mig så otroligt trött, och om jag känner så av två tabletter hur skulle det bli av tre?
Kanske att jag provar tre ikväll och ser hur natten blir, Jimmy är ju ledig så man kanske ska ta tillfället i akt.

Fy så tråkigt jag har det!! Jag menar inte att barnen inte är roliga att umgås med, men dom leker ju så konstiga lekar... filtar på golvet och nåt om hajar. Jag antar att golvet är vatten och filtarna är en båt? Påhittig fantasi har dom alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar