måndag 17 september 2012

Saknar min familj, mamma, pappa, syster med familj, min lillebror och hans Anita!

Sitter och kollar fotografier på datorn och fastnade vid upptäckardagen.
Den dagen lever jag på länge! Det var min mamma, pappa, syster m. familj, och jag m, familj.
Vi åkte runt till olika aktiviteter, provade på saker och helt enkelt umgicks med varandra.
Jag älskar att umgås med min mamma, pappa, syster m. familj. Det om nåt får mig att må bra.

Nu till problemet, det är ett stort problem.... jag har hälsat på min syster 1gång sen Thilda-mys kom till dom, eller heter det oss?
Jaja, sen Thilda föddes. Jag har ingen bra ursäkt för att jag inte varit där mer. Lite är det tidsbrist, har nåt varje dag, möten och aktiviteter. Men jag måste ta mig i kragen. Thilda är snart 3månader, och jag vill inte missa nåt  mer med henne, Eller en sån sak, om hon haft en jobbig natt eller gnällig dag. Komma dit och erbjuda sig att jag kan bära runt på henne en stund så min syster får lite vila,
Min syster hjälper mig när det gäller mitt tillfrisknade, hon säger vad hon tycker och kommer med råd hur jag ska göra.
Så det känns som att nu vill jag hjälpa henne med Thilda.
Thilda är en otroligt lugn och mysig tjej, men alla barn har dåliga dagar och kan vara allmänt gnälliga, vad passar då bättre än att jag kommer och tar över en stund!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar