torsdag 20 september 2012

Jag vet nu vad som behöver göras.

Jag måste gå med på läkarnas krav, och det är innan det sker med tvång.
Att det skulle ske med tvång är jag ytterst tveksam om. Jag är ingen fara för mig eller någon annan.

Men som sagt, inläggning.
Såhär är det. Näste vecka åker jag till västervik med min kontaktperson. Vi ska åka ner och bara se... titta på huset, känna... kanske gå in om vi fått tillåtelse tills dess. Ta en fika och sen hem.
Detta är bra för mig. Jag får komma dit, se hur det verkligen ser ut (får en sann bild) och då kommer jag ha mycket lättare för att gå med på inläggning.

För jag har bestämt mig, jag kommer lägga in mig! Men inte innan denna helg... så redo är jag inte.
Men jag lovar er, jag kommer göra det!

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att höra har tänkt så mycket på dej.de sista veckorna men ej kunnat läsa din blogg vet ej varför bara ej kommit in.många kramar madde

    SvaraRadera
  2. Ja du, datorer blir man ju inte riktigt klok på ;-)
    Tack för att du tänker på mig och bryr dig, är så glad att du träffade Magnus så vi får lära känna dig.
    Kram kram

    SvaraRadera