fredag 7 september 2012

Idag är det en sån där dag som kan beskrivas på ett sätt:
JAG VET INTE.

Jag vet inte alls hur jag mår... ena stunden bra, andra dåligt.
Jag är glad för barnens skull att dom ska få åka till stödfamiljerna idag, men samtidigt saknar jag dom så det gör ont! Och då har inte ens pojkarna åkt än.

Jag tycker det var precis helg och vi fick hem barnen. Men det är tydligen tre veckor sedan?
Vad som hänt där emellan vet i tusan, men jag måste ju haft det as roligt!!
Varför jag tror det? Enkelt, tiden går fort när man har roligt... heter det ju.

Sen måste jag bara: Apoteket!!! Strul med mina mediciner igen... helg och allt... kul kul!!

Mopeden... ja... jäkla skit rent ut sagt.

Återkommer säkert med lite gnäll, tjat och annat kul senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar