tisdag 4 september 2012

Ibland blir det bara för mycket...

Idag har jag så otroligt mycket att göra.
Först startar dagen med promenad och vattengympa.
Sen ärende på banken.
Fixa det sista till Julia som fyller år imorgon.
Handla hem middag.
Få hem barnen från dagis och fritids.
Och sist men inte minst, Jimmy ska jobba inatt och behöver sova.
Någonstans där så ska man hinna med att laga mat och äta....
Jag har kommit på en sak... nåt som dom flesta föräldrar kan skriva under på: Dygnet har för få timmar! 

Jag hatar såna här dagar. HATAR! Tack vare att det blir så mycket på samma gång så låser jag mig... jag liksom sätter mig ner och stänger av.

Hur den nya medicinen funkar vet jag inte riktigt... jag tror jag sover lite hårdare än vad jag egentligen gör...
Det värsta är att den sitter i, så man känner sig om en svamp i huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar