fredag 7 september 2012

Herregud!!! Helt seriöst nu, jag vågar snart inte röra mitt hår... Så fort jag rör i det så faller det av massor.
Jag vet att det är normalt att tappa en visst mängd hår varje dag, men detta kan inte vara normalt!
Man ska väl ändå inte bli kallsvettig av oro när man tvättar det? Eller att man kliar sig i håret och det rasar hår!

Jag vet att jag får skylla mig själv... jag äter på tok för dåligt. Den bästa medicinen för mig nu är mat, både psykiskt och fysiskt. Men det är inte så lätt... det kan tyckas enkelt, stoppa in maten, tugga och svälj.
Rent praktiskt så vet jag och jag kan... men att gå från tanke till handling är inte det lättaste.

Apoteket löste sig förresten... Jimmy var nere och alla recept var inne och medicinerna beställda. Så nu är mitt hemapotek laddat.

Moppen funkar... eller inte. Alltså, jag vet inte. Den är inte fixad, men det går att köra med den? Men jag tror inte det var bra. Att köra med den alltså. Så då är den väl sönder?
Nu vet Jimmy vad som är fel alla fall... tror jag.

Nehepp, nu ska jag ta ett tag med snabeldraken, så slipper jag det sen när pojkarna åkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar