fredag 28 september 2012

:-S

Idag är det så mycket som händer.
Vi har ett viktigt möte vid 10. Jag är skitnervös och orolig! Jimmy tar det med en klackspark.... Önskar jag med kunde det, men jag är ju en sån orolig och nervös person, så jag håller ju på att dö så fort telefonen ringer...
Men mötet. När det är slut så kommer Jimmy ha rätt, det var inget farligt.

Sen ska jag till Västervik i eftermiddag. Nej, inte lägga in mig, inte än. Jag ska dit med min kontaktperson. Vi ska dit bara för att! Dels för att komma från stan och göra nåt annat, men även för att jag inte ska vara så rädd är det väl är dags... man kan säga att jag håller på och vänjs in i att vara i västervik. För den dagen kommer, oavsett jag vill det eller inte.

Annars då? Jo en sak är jag glad över! Inatt vaknade jag inte i panik för att det kliade i kroppen, anledningen till det beror antagligen på tavegylen jag tog igår... ja, ännu en medicin. Men om det är tack vare den så är jag evigt tacksam. Men jag är ju inte piggare för det. Jag vaknade ju ändå fler gånger, men som sagt, inte i panik. STOR skillnad ska ni veta.

Nej.. om man skulle starta upp dagen på allvar nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar