söndag 23 september 2012

Giv mig styrka!!

Jag är så trött.... så hemskt trött.
Gårdags kvällen och natten tog musten ur mig verkar det som.
Och så tror jag en del är stress och ångest... DET tar på krafterna!
Anledning till detta är att Jimmy jobbar natt och jag är ensam. Det är ju på kvällen (och tydligen på tidiga kvällar med tanke på incidenten igår) som mina små hjärspöken kommer fram och jag , ja... vad ska man säga, tappar kontrollen över mig själv?!
Jimmy kan ju visserligen inte göra så mycket, men det är ändå en trygghet att han finns där att ingripa när det sätter igång.
Fast uppenbarligen klarar jag mig själv, jag gjorde det ju igår och inatt.

Nähä, nu är det dags att väcka min bättre hälft.. om en stund.. han tar nog inte illa upp med att få liga kvar en stund till.
 Och alla tre barnen sitter så snällt och målar, så det känns ju inte som att jag behöver hjälp för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar