måndag 9 april 2012

Åh så bidde det måndag. Fast det känns som en söndag.
Idag ska jag inte göra ett dugg... Kanske. Oftast så finns det alltid nåt att göra, man hittar nåt, och sen bara fortsätter det. Så vi får se hur det blir.

Imorgon drar veckan igång. Har möte på morgonen och jag skulle behöva skriva ut lite papper tills dess. Men vår skrivare är helt störd, så jag måste till biblioteket innan mötet... men sen ska det ju skrivas på och fixas, allt det på 15minuter, max! Så jag känner på mig att jag kommer ha en väldigt stressig morgon... och jag funkar inte bra med stress sen jag blev sjuk. Jag har väldigt svårt att hantera det och resultatet blir att jag låser in mig som jag kallar det. Läkarna kallar det psykoser. Men men... Har Jimmy som kan hjälpa mig, tack och lov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar