onsdag 25 april 2012

Kan man bli "foster familj" till katter? Behövs det?! Jag menar då att man är som en tillfällig familj som katten får bo hos till en annan familj som vill ha en katt dyker upp. Hänger ni med vad jag menar?
Skulle vara så mysigt, men det jag funderar över är om jag verkligen kan släppa ifrån mig katterna när det är dags att flytta från mig... Men det skulle kännas så bra att hjälpa utsatta katter, för är det nåt djur jag älskar så är det katter! Under hela mitt liv så har det funnits katter med, har jag inte haft egna så har mina föräldrar haft och min syster.
Men jag undrar hur glad Jimmy skulle bli över detta ny påhitt... inte vidare skulle jag tro...! Krävs nog en hel del bearbetning...

(Se där, skulle ju äta och istället fastnade jag på Katthems sidor. Men nu SKA jag äta!!)

2 kommentarer:

  1. Ja du menar jourhem. Behövs alltid.
    Hör med katthemmet i Västervik.
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Funderade på det med, eller det som ligger i Hultsfred. Är ju lite närmre.

    SvaraRadera