onsdag 18 april 2012

Sådär ja, nu var det klart med möten för denna dag. Det har gått bra, det känns bra alla fall och det är väl huvudsaken.
Nästa vecka har jag en jobbig vecka framför mig... Måndag är det dags för att köpa in saker till scrapbookingen (blir inte min räkning tack och lov). På tisdag så är det dags för möte med fsk och bryggan, inte så farligt men det är ändå jobbigt. Och på onsdag är det dags för scrapbookingen att köra igång.
Nu är det nog många som inte förstår det jobbiga med detta, och nej, inte jag heller. Men mitt psyke anser annat... Svårt att förklara det där, men men.

Imorgon förresten, då ska jag göra nåt som jag avskyr... gå till tandläkaren! Har haft ont i 3veckor nu, men inte låtit dom fixa min tand. Imorgon har jag tid hos en tandläkare som inriktar sig på patienter som behöver lustgas och är smått rädda för att komma dit. Jimmy har lovat att följa med och hålla mig i handen, tack och lov.
Faan så mesig man är egentligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar