onsdag 18 april 2012

Jag är så trött!! Dom nya tabletterna funkar, så mycket kan jag säga. Sov hårt utan att vakna ända till 5. Lyckades somna om men sov otroligt tills det var dags att kliva upp 6:30. Men detta är stora framsteg, brukar vakna runt 2 och sova otroligt till 5 och då gav jag upp och klev ur sängen... Så som sagt, mycket mycket bättre!!
Dock så tror jag att dom sitter i ännu... Känner mig helt mossig i huvudet och skulle lätt kunna somna om jag la mig ner.
Tyvärr så hinner jag inte sova idag. Har först bryggan att gå på möte hos. Eller möte och möte, ska prata och shoppa... Bra möte det där!
Sen efter det så är det hem och hämta barnen, och efter det ett möte till. Ett där hela familjen ska vara med på. Eller möte kan man inte säga, vi ska umgås... typ!

Nu ska jag äta frukost.... Inte så roligt.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att tabletterna funkar.hoppas mötena går bra.du frukost är bra.kram

    SvaraRadera
  2. Haha :-D Ja du har så rätt, frukost är inte fel!! Första mötet klart och det gick bra, nu är det bara det andra kvar, men det kommer nog gå fint fint det med :-)
    Kram kram

    SvaraRadera