söndag 8 april 2012

Kände att det var dags för lite bilder. En evighet sen jag bjöd på några på denna sida.


Wille som över på att gå på toaletten. Med tanke på hans min så går det toppen!!

Världens sötaste tjej, trots all skit i ansiktet :-D

Hampus har fått en ny bästis, vår gamla granne! Han går in till honom så fort han kommer hem från skolan, och sen strosar han runt med gubben och pratar! Så charmigt!

Till sist ska jag bjuda er på en fin bild av mig!! Ja det var ett skämt... Denna bild är så rolig, titta på mina ögon. (Klicka på bilden så ser ni bättre). Pupillerna är enorma! Och bilden är tagen i ett rum, mitt på dagen i belysning och med blixt. Anledningen till att jag ser ut som ett jäffla ufo är att nån av mina mediciner ger förstorade pupiller... Fiiiiint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar