lördag 28 april 2012

Idag har jag verkligen haft en dålig dag när det gäller trötthet! Sovit mest hela dagen med undan tag för när vi gick till lekparken med barnen. Himla mysigt! Det ända som fattades var sol och kaffe... Härligt när det börjar bil varmt så man kan vara ute med barnen, det är ju så mycket lättare att aktivera barnen när man kan släppa ut dom på gården ett tag. Det ända som är lite träligt är att man kan ju inte lämna dom för fem sekunder, speciellt inte Wille. Tänk att det ska vara så spännande att gå ut på vägen! Om han bara hade gått ut på vägen vid vårt hus så hade det ju varit lite bättre, men nu ska han ju hela tiden springa ner till den stora vägen, och det är mindre bra... Och när Wille och Julia är ute ihop så blir dom ju lite jäkliga, dom där två kan verkligen samarbeta när det gäller bus! Men skönt att se att dom kommer överens någon gång.
Men nåt som slog min idag var att våra barn är så otroligt duktiga när det gäller att säga förlåt och trösta. Som dag, Hampus sparkade till grus och Wille fick det i ögonen, direkt gick han ner till Wille och sa förlåt.
Julia råkade slänga grus på Wille för hon såg inte att han kom bakom henne, direkt ställde hon sig upp och borstade av Wille och sa förlåt.
Man blir så stolt när man ser sånt!

Igår förresten så hade jag och Jimmy en så otroligt trevlig kväll. Vi drack ett par glas vin och pratade mest hela kvällen och lyssnade på musik. Tänk att man kan ha det så roligt ihop efter så lång tid! Imorgon firar vi 12år ihop och vi är kärare än nånsin. Han är en helt underbar man, tar hand om mig och bryr sig så mycket om mig. Jag älskar verkligen min man! En sak är säker, jag är inte lätt att leva med nu... men han stannar kvar och tar hand om mig och respekterar min sjukdom och mig. Tack älskling för att du är du ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar