måndag 9 april 2012

Jaha... så var det kväll.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om... Har ju liksom inte hänt så mycket här hemma.
Som ni märkt så bloggar jag oftare, det leder till såna här inlägg, mindre intressanta.
Anledningen till att jag bloggar oftare nu är att läsar antalet ökat väldigt mycket!
Men det konstiga är att jag får knappt inga kommentarer, och om ni kollar under inlägget så ser ni att det finns reaktions knappar, men ingen använder sig av dom. Prova, det gör inte ont ;-)

Annars då?
Känner mig lite smått nere idag faktiskt. Sorgsen på nåt sätt.
Att känna såhär är inget nytt för mig, men det gör ändå inte saken lättare... Dessutom kom illamåendet tillbaka idag igen. Jag tar för givet att det beror på den nya medicinen, det kom ju när jag började med den. Och jag läste att det var en vanlig bieffekt, och huvudvärk. Så det är väl bara att bita ihop och gilla läget. Ska prata med min läkare nu i veckan och då ska jag be henne om tabletter mot mitt illamående. Jag menar, det tar ju ner en att gå runt och må dåligt.
Nu ska jag allafall äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar