söndag 8 april 2012

Du trivs med livet och människorna omkring dig. Små barn och djur kommer att sätta guldkant på din tillvaro.

Detta var den spådom jag fick på FB idag. Jag tror inte på dom spådomarna speciellt hårt, mest en rolig sak att göra när tiden räcker till. Fast denna stämmer ändå ganska bra!
Jag har börjat njuta mer och mer av mina barn. Min sjukdom har gjort att jag inte känns mig som en riktig mamma under en lång tid, har liksom inte kunnat njuta av barnen till fullo.
Men det blir bättre och bättre för varje dag, och det är helt underbart! Dessutom så har jag ju min älskade Thim (systerson) och kommer få ett syskonbarn till i juni. Som jag längtar! Och djur... ja. Mina katter! Är så glad över att vi valde att skaffa katter igen. Så som jag älskar dom! Och min systers hund Vilde är helt klart den underbaraste hund jag stött på! Jag gillar inte hundar riktigt... Jag har inget emot dom men jag är en katt-människa. Men den hunden, tokälskar honom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar