onsdag 25 april 2012

Idag när jag hämtade Hampus så möttes jag av hans fröken. Hon sa att hon ville prata lite med mig och första tanken var Oh Now!!! Men hon var snabb att lugna ner mig och sa att det var inget allvarligt. Det hon ville berätta var att Hampus gjort ett hörseltest, och det gick inte så bra tyvärr, på ena örat så blev dom tvungna att höja volymen, men det kan bero på att han är lite förkyld. Men som sagt, det kan bero på att han är lite snuvig så testet ska göras om. Håll tummarna för att det går bra!
Sen har dom uppmärksammat hans talfel lite, han byter I mot E. Och tvärtom.
Detta är nåt vi själva uppmärksammat så inget nytt där. Men jag frågade om hans R, men det är inget som dom "bryr sig om" än, han är fortfarande så liten. Men släpar det med så kommer även det tas upp. Så nu ska dom skriva en sk ansökan till Marie (Julias talpedagog) och så får vi se vad hon säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar