onsdag 25 april 2012

Idag tog Jimmy upp "striden" mellan oss och dagis när det gäller Willes sömn. Och som vi var beredda på så ville dom att han ska sova... han är ju 3år och dom i hans ålder sover ju. Jäjä... barn i hans ålder är ofta inte blöjfria, men det är minsann han! Dessutom finns det 3åringar som pratar betydligt bättre än honom, men inte är det nåt vi gör en stor sak av.
Hur eller hur så sa dom att han inte sovit idag, och vi får väl se. Inte svårt att motbevisa om faller nu är så... jag menar, han somnar inte ikväll... Och om han nu inte sovit idag så förstår jag inte vad problemet är, han är ju inte ens kinkig! Och är det någon stanns eller när så är det väl när han väl är hemma som detta visar sig. Dm hade inget heller att säga om att han var vaken.
Jo just det! Dom tyckte vi kunde han Wille vaken längre på kvällen istället. För det var ju lite väl tidigt för honom att somna för kvällen vid 19:15-19:30.
Är det tidigt??!! Jag har tre barn och jag har alltid sövt dom vid samma tid, inga problem alls med detta. Ja förutom Hampus, han är vaken till 20:30, men så är han ju lite äldre än sina syskon med.

Imorgon ska vi alla fall på ett möte och jag vet att dom står på vår sida, så imorgon ska jag ta upp detta med dom så dom kan hjälpa oss få dagis att förstå. Är det någon eller några dom bör lyssna på så är det dom... så vi får väl se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar