torsdag 26 april 2012

Åh vilket tråkigt väder!! Det började ju så bra med värme och uppehåll, men det sket sig visst...
Nåja, man ska väl ändå inte ut mer idag så det gör inte så mycket.

Imorgon är det mycket... Ska först på familjeterapi, eller vad man ska kalla det... Det är samtal som jag och Jimmy går på ihop för att få stöd som föräldrar och par. Vissa skulle nog tycka att det är ett nederlag att gå på sånt, men det anser inte jag! Vi jobbar för att hålla vår relation vid liv och vara bra föräldrar, det anser jag är en styrka.
Sen ska jag alla fall handla hem till Jimmys kalas som han ska ha på söndag. Så tråkigt att handla... Dels är det trist att gå runt i affären själv, eller ja, själv är man ju inte, men ni vet vad jag menar. Sen finns det väl ändå inget tråkigare att lägga pengar på än mat!
Sen är det helg, helt underbart!!! Mys med barnen står på schemat inför morgon kvällen, nåt jag alltid ser fram emot, mina älskade ungar ♥

Fick ett positivt samtal idag, men mer om det när vi vet mer... eller får veta nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar