fredag 20 april 2012

Jaha, då har dom ändrat här på blogger. Att det aldrig kan få va som det brukar? Samma sak som med FB, där ska det ju med ändras så fort man vant sig... Blir inte rädda nu och tro att dom ska ändra igen, för det var inte det jag menade. Dom har ändrat... förut!

Har varit och handlat hem inför kalaset Wille ska ha på lördag. Nu kan jag känna att jag kanske skulle ha låtit honom få den mat han helst ville ha på söndag, gröt! Men nu var jag ju dum och övertalade honom att välja nåt annat, och då fick det bli tacos. Rent spontant när jag stod i kassan och skulle betala så kände jag att gröt nog inte var så dum ide... men kunde ju inte göra Wille besviken, nu när jag väl övertalat honom. Ja, man lär av sina misstag...

Håller för övrigt på att gäspa ihjäl mig! Men jag skyller tröttheten på vädret, precis som alla andra. Folk är ganska roliga egentligen, för är det nåt vi är bra på så är det att prata väder. Jag brukar ha det som riktlinje, pratar man väder med mig så är jag uppenbarligen jättetråkig att prata med. För hur intressant är det att diskutera vad för väder och hur mycket det regnat eller snöat? Nej, bättre saker finns det väl ändå att prata om?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar