torsdag 19 april 2012

Jaha... Där sprack vår frisk bubbla. William vaknade inatt och hade kissat ner sig, pappa Jimmy glömde visst ta på gossen nattblöja. Shit happens!
Men då alla fall kände Jimmy att Wille var så varm, feber.
Sen på morgonen så blev det väldigt lustigt... Wille började kräkas?!?! Han har inte varit magsjuk en ända gång i sitt liv... *Ta i trä* så detta var nåt nytt. Dock så kom det enbart upp slem, och han verkar inte må dåligt. Så frågan är: Är det magsjuka eller är det bara att han svalt för mycket slem?! Febern är borta och han sitter här i soffan och skrattar och busar.
Hur som haver så hoppas jag det ger med sig för jag ska ju nämligen till tandläkaren idag och behöver verkligen få med mig Jimmy dit, vågar inte gå annars :-S
Så jag hoppas mina föräldrar känner för att sitta lite barnvakt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar