fredag 20 april 2012

Så trött! Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att jag varit uppe hela natten...
Men inatt har jag faktiskt sovit, vaknade inte förens vid 4, men kunde somna om ett par gånger fram tills klockan ringde. Inte illa alls faktiskt. Att få sova 4timmar i ett streck är lyx i min värld.

Och Wille, ja han är ju hemma idag med, men frisk som en nötkärna. Fast det är lika bra att han får en dag hemma och återhämta sig från vad det nu va han hade? Febertoppar och rinnig näsa... Skönt att det inte blev värre.

Idag ska jag köpa hem mat till Willes kalas på söndag, och det blev ingen liten lista. Nu är det ju visserligen även mat och övriga saker för vår del med, men ändå. Så jäkla tråkigt att köpa mat! Det och räkningar, fast det är väl inte mycket mer man lägger pengar på egentligen?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar