tisdag 24 april 2012

Just det, glömde ju att berätta att en sjuksköterska från psyk ringde idag för att stämma av med medicinerna. Och jag sa som det var, att jag tror jag får för liten dos, berättade hur jag mådde och hur allt känns och hon höll med, ska inte må såhär. Så idag höjde dom dosen! Nu ska man vänta och se om det blir bättre... Håll tummarna.

Sen hade jag möte med Bryggan och Försäkringskassan. Det var ett så kallat avstämningsmöte. Det gick bra även det. Dom tycker jag gör stora framsteg, sakta men säkert precis som det ska vara. Dom passade även på att förlänga min rehabilitetsersättning och boka in ett nytt möte innan det är dags för semester. Känns hur skumt som helst att jag ska få semester, jag som "bara går hemma". Men som dom förklarade, jag är inte bara hemma. Jag går på mina aktiviteter, möten och jobbar med mig själv. Men under dom veckorna så ska jag inte ha några möten och jag kommer få små enkla uppgifter att göra, typ föra dagbok eller liknande. Men det blir ju inget nytt, är ju som att skriva här på bloggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar